Top Ad unit 728 × 90

recent post

recent

photo shop වලින් විතරද photo සුපිරියට හදන්න පුළුවන් ..



අහා කොමද යාලුවනේ...  කාලෙකින් නේද... මේ දවස් වල.. වැඩ අදිකයි.. එක නිසාවෙන් බ්ලොගිය පැත්තේ එන්නත් අමතක උනා.. අපු වෙලාවේ මගේ  යාළුවන්ට මොකක් හරි අලුත් දෙයක් දීල යන්න ඕනි කියල කල්පනා කරේ.. මේකත් මම අන්තර් ජංජාලේ සැරි සරද්දී තමයි මීටර් උනේ... දැන් අපි.. ගොඩක් පොටෝස් එඩිට් කරනකොට... පාවිච්චි කරන්නේ photo shop නේ... ඉතින් මේ පොටෝ ෂොප් වලින් දාන වැඩ කෑලි ටිකම ඊට වඩා ලෙසියෙන් දාන්න පුළුවන් බාන්ඩයක්
තිබ්බොත් ඵට්ටයි නේද...  කස්ටියට සමහරවිට මතක ඇති... මම කලිනුත් දුන්නා 3d max maya වගේ  ඒවාට වඩා ලේසියෙන් වැඩ කරන්න පුළුවන් software එකක්...  එක වගේ තමයි මේකත්  මේකේ කොච්චර වැඩ තිබ්බත්.  ගොඩක් ලොකු සොෆ්ට්වෙයාර් එකක් නෙවෙයි  20mb තියෙන්නේ.. නියමයි නේ,, අහහ්හ් මේකේ නම කියන්න අමතක උනානේ මේකේ මේකේ ගගා ඉන්නේ.. මේ software එකේ නම තමයි photo line

line එකටම photos හදන්න edite කරන්න පුළුවනි...  මේ පහල දාල තියෙන දේවල් ඉතාමත් පහසුවෙන් මේ මෘදුකාංගය පාවිච්චි කරලා.. හදාගන්න පුළුවනි


GEEK.LK


Document
Document

Business Card
Business Card

Calendar
Calendar


Text Effects
Text Effects

Flash Animations
Flash Animations

Slide Show
Slide Show


 මාරයි නේ...

එහෙනං ඉතින් කස්ටිය බාගෙන බලන්නකෝ.. ඔන්න මම tutorial එකත් PDF එකක් විදියට දෙනවා හරිද... එකත් බාගෙනම බලන්න...

























download photoline setup and serial key(20Mb)


download photoline serial key(1.2Kb)


download Photo line tute pdf file(1.1Mb)


photo shop වලින් විතරද photo සුපිරියට හදන්න පුළුවන් .. Reviewed by සුදු මහත්තයා on 9:15 PM Rating: 5

3 comments:


  1. මට නම් කැපුවත් පොටෝසොප් තමා :D

    ReplyDelete
  2. machan link eka weda karanne nahane

    ReplyDelete
    Replies
    1. මගේ මේ දවස් වල data නැහැ හම්බුනු ගමන්ම අප්ලෝඩ් කරලා.. ඔයාට මේල් එකක් දාන්නම්.. ආ

      Delete

මගේ ලිපියට ඔබේ අදහස ගොඩක් වටිනවා...... :D

Powered By Blogger,

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.