Top Ad unit 728 × 90

recent post

recent

ගිලිහෙනු මැන

අලුත් සදක් පායා විත් මගේ
ලොවට

එලිය කරයි මගෙ හදවත් මතු
දිනෙක
පාය විත් බැස ගිය ඒ සද
විලස
ඉඩ නොදෙමිය බැස යන්නට කිසි
දිනෙක




ඔබෙ මතකය මගෙ හදවතේ ඇත
තාම
විටින් විටදි කදුලු උනයි නෙතු
අගට
නටුවෙන් ගිලිහුනු පරමල සේ
මට නුඹව
ගිලිහෙනු මැන මගෙ මතකෙන් හැමදාම


ඔබ වෙනුවෙන් මා ලියු කවි 
නිමක් නැතී
ඔබ වෙනුවෙන් මා විදි දුක
හොදටම ඇතී
නොඑනු මැනවි යළි ඔබ මට
දුකක් නොදී

ඉඩ දෙන්නන්ම් වෙන හිතකට සතුට 
රැදී
ගිලිහෙනු මැන Reviewed by සුදු මහත්තයා on 7:37 AM Rating: 5

5 comments:

  1. ලස්සන කවි පෙළක්

    ReplyDelete
  2. ඔබ වෙනුවෙන් මා ලියු කවි
    නිමක් නැතී
    ඔබ වෙනුවෙන් මා විදි දුක
    හොදටම ඇතී

    ලස්සනයි...
    හොද පරිත්‍යාගයක්..
    දුක වුණත් මම එකගයි..

    ReplyDelete
  3. ඔන්න කවි මුළු හිතම කවියට පෙරලලා..හදිස්සියෙන් හදිස්සියෙන් කවි ලියන්න එපා චුට්ටක් සැනසිල්ලේ පද එකතු කරන්න ලස්සනයි..

    ඔබ වෙනුවෙන් මා ලියු කවි
    නිමක් නැතී
    ඔබ වෙනුවෙන් මා විදි දුක
    හොදටම ඇතී
    නොඑනු මැනවි යළි ඔබ මට
    දුකක් නොදී
    ඉඩ දෙන්නන්ම් වෙන හිතකට සතුට
    රැදී

    මේ ටික හරිම ලස්සනයි

    ReplyDelete

මගේ ලිපියට ඔබේ අදහස ගොඩක් වටිනවා...... :D

Powered By Blogger,

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.