Top Ad unit 728 × 90

recent post

recent

Rinlogger පාවිච්චි කරලා Gmail,Myspace,Facebook accounts hack කරමු


අහා කොමද ඉතින් යාලුවනේ...  හැමදාම අහනවා නේද.. එහෙම නොඅහා කොමද ඉතින්.. මම ඉතින් මගේ යාලුවන්ගේ දුක සැප හොයන්නේ නැතුව වෙන කාගේ හොයන්නද "අයි යකෝ උඹේ කෑල්ල "(පසුබිමින්)

හුටා එකත් ඇත්ත නේද.. ;-)   හරි හරි එක වැඩක් නැහැ.. අද අපි ආපු මාතෘකාවට බහිමු...

මම හිතන්නේ මගේ යාළුවන්ට මතක ඇති.. මම ඉස්සර ඉදන්ම එක එක විදියේ කි ලොගර්ස් දුන්න.. ඉතින් ඔයාල ඒවා බැලුවේ නැත්තන්.. මෙතනින් ගිහින් ඒවා බලන්න..  දැන් අද දෙන්න යන්නේ..face book , gmail , yahoo ,my space යන අඩවි හැක් කරන්නම විශේෂයෙන් හදාපු key logger එකක් ගැන.. වැඩි වැඩි කතා ඕනි නැහැ කෙලින්ම වැඩේට බහිමු..





මුලින්ම keylogger එක download කරගෙන  ඉන්න ..

RAR pass word     @sudusm



Click here to download key logger


හරි දැන් .. අපි වැඩේට බහිමු.. මුලින් ඔයා ගත්තු කි ලොගර් එක ඕපන් කරලා..  programme එක run කරන්න
දැන් මම කියන අනු පිළිවෙලට වැඩේ කරන්න... 


1) මුලින්ම එන පිටුවෙන් "creat new" කියන එක ක්ලික් කරන්න ..






2)  ඊළඟ පිටුවේදී ඔයාගේ email එක password එක type කරන්න .. ඊට පස්සේ   Keylogger Recipients කියන තැනට  keylogger එකෙන් එවන details යවන්න ඕනි email adress එක type කරලා add කරන්න.. email 3 , 4 කට උනත් යවන්න add කරන්න පුළුවනි.. 


ඊට පස්සේ next button එක clik කරලා ඊළඟ පිටුවට යන්න ..






3) දැන් මේ පිටුවෙන්.. ඔයාගේ මේල් එකට විස්තර එන්න ඕනි කොච්චර වෙලාවකට සරයක්ද කියන එක දාන්න ඕනි..  ඔතනට විනාඩි 5 වගේ දාන්න ..  ඕනි නම්  තත්පරෙන් තප්පරේට details එන්නත් හදන්න පුළුවනි..    එහෙම දාල ඉවර වෙලා  verify now කියන එක click කරලා. බලන්න.. ඔයාගේ මේල් එකට මේල් එකක් ඇවිල්ල ඇති...  දැන් ආයේ next button එක ක්ලික් කරන්න ..



4)  දැන් ඊළඟට එන පිටුවේ උඩින්ම තියන install keylogger කියන එක enable කරලා.. exe එකට නමක් දෙන්න  ඊට පස්සේ  Installation path කියන එකට  startup කියන එක දෙන්න ...  ඊට පස්සේ ආයේ next ...>>




5) දැන් ඊළඟට එන පිටුවෙන්  enable downloader කියන එක enable කරලා ..(requires install)  තුන් පාරක් next කරන්න...




6)  දැන් enable file binder කියන එක enable කරන්න .. ඊට පස්සේ  අපි හදාගන්න keylogger එක bind කරන්න ඕනි.. ඒ කියන්නේ.. එක සම්බන්ද කරන්න ඕනි  software එක ..  ඒ කියන්නේ.. 


දැන් අපිට කි ලොගර් එක , මෙන්න ඔයාට කි ලොගර් එකක් කියලදෙන්න බැහැනේ// මොකක් හරි හොර ක්‍රමේකට එපැයි දෙන්න.. ඕක මොකක් හරි සොෆ්ට්වෙයාර් එකක් එක්ක සම්බන්ද කරලා දෙන්න ඕනි.. අන්න..ඒ නිසා.. එකට සම්බන්ද කරන්න.. හොඳ Software එකක් තෝරාගන්න.. මම නං KM player එකත් එක්ක bind කරා..  

(crack කරන software පාවිච්චි කරන්න එපා)

*ඔයා තොරගත්තු software එක File binder setup කියන එකෙන් තෝරලා add කරන්න.. ඊට පස්සේ ආයේ next








7)  දැන් ඊළඟට එන  page එකේ .. Steal passwords කියන එක enble කරන්න .. ඊට පස්සේ ආයේ  දෙපාරක් next කරන්න .. 








8)ඊළඟට එන පේජ් එකේදී.. ඔය .. හැම.. හිස්තැනකටම දකුණු පැත්තෙන්..ප්‍රශ්නාර්ථ ලකුණක්    "?"   තියෙන්නේ.. අන්න එක.. පුළුන් තරම්.. පුළුවන් උපරිම වාර ගණනක් ක්ලික් කරන්න.. ක්ලික් කරලා..  ආයේ  next කරන්න >>









9) දැන් ..  අපි හදපු keylogger එක save කරන්න ඕනි..   Save As කියන තැනින් .. save කරන්න ඕනි තැන දෙන්න.. ඊට පස්සේ ..  මම කලින් key logger එකේදී.. icon එක ගන්න විදිය කියල දුන්නා.. අන්න එකේ විදියට .. icon එක අරගෙන .. එක ඔය programme icon කියන තැනට දාන්න ...  ඊට පස්සේ compile කියන එක ක්ලික් කරන්න..








දැන් ඉතින් ඔයාගේ key logger එක හරි... ඕක ඉතින් දැන් hack කරන්න ඕනි කෙනාට දෙන්න...  මේවා පාවිච්චි කරන්න ඕනි ඉගෙන ගැනීම සඳහා පමණක් නම් ගොඩක් හොඳයි.. මොකද මම එහෙමයි...  .. එහෙනං.. ජය වේවා.. ළඟදීම.. තවත් වටිනා පොස්ටුවකින් හම්බු වෙමු..



තව ඉතින් කොමෙන්ට් බොක්ස් එකේ පාට ගැන සමවෙන්න ඕනි.. මට එක හදාගන්න වෙලාවක් නැතුව ඉන්නේ.. කොමෙන් පෙන්නේ  නැතිනම් select කරලා බලන්න..  තව ඉතින් කොමෙන්ට් එකක් දාල යනවනං එක මට ලොකු හයියක්...  මට තවත් දේවල් දෙන්න පුළුවනි ...

කොමෙන්ට් කරන්න අමාරුනම් මේක බලන්න ... 


විශේෂ ඉල්ලීමක්..   ඔයාලට පුළුවනි නම් මගේ alexa එකේ තරහ නැතුව review එකක් දාල යනවද.. ? 

WRITE A REVIEW CLICK HERE
Rinlogger පාවිච්චි කරලා Gmail,Myspace,Facebook accounts hack කරමු Reviewed by සුදු මහත්තයා on 10:11 AM Rating: 5
Powered By Blogger,

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.