Top Ad unit 728 × 90

recent post

recent

web host එකක් එක්ක වැඩ කරන්න ආකාරය සහ filezilla භාවිතය



photos පැහැදිලි මදිනම් ඒ මත ක්ලික් කරන්න 

ඔන්න ඉතින් යාලුවනේ.. හැමදාම..  මොකක් හරි.. දෙයක් කියල දෙන්න එන ..සුද්ද අදත් එහෙනං.. පොඩි ටියුටෝරියල් එකක් අරන් ආවා.. හේ හේ .. ලොකු එකක් නම් නෙවෙයි පොඩි එකක්...  මම මුලින් කල්පනා කලේ මේක video එකක් විදියට දෙන්න.. එත්.. මම උනත් වැඩිය වීඩියෝ ටියුට් බලන්නේ නැති නිසා. හිතුවා .. මේ විදියට දෙනවා කියලා...  



මේකයි මුලින්ම.. මෙහෙම දෙයක් ලිවුවොත් හොඳයි කියල.. හිතුනේ.. මගෙන් උදවු ඉල්ලන අයගෙන් වැඩි දෙනාට තියෙන්නේ මේ hosting ප්‍රශ්නේ නිසා.. ඉතින් .. තවත් වැඩි කතා ඕනි නැහැ.. අපි .. වැඩේට බහිමු.. 



හරි . අපි මුලින්ම බලමු,,, host එකක් රෙජිස්ටර් වෙන්නේ කොමද කියලා.. (සමහර අයට මේකත්  හරියට බැරි නිසයි ලියන්නේ)

මම හොස්ට් එකට උදහරනෙට ගත්තේ.. මම කරන host site එක.. කමක් නැහැනේ.. ඔයාල පාවිච්චි කරන.. ඒවයෙත් මේ විදියම තමයි පොඩි පොඩි වෙනස්කම් ,, තියෙයි.. මුල ඉඳන්ම කරන්න ඕනි කෙනක් ඉන්නවනං මාත් එක්ක මේ විදියටම කරන්නකෝ ඈ..   


මම මුලින්ම  මගේ host site එකට ගියා  http://sudusmlk.tk දැන් මම මේකේ regisrter  වෙන්න එපැයි.. හැබැයි පොඩි අවුලක් තියනවා.. 


මේකේ ලංකාවේ IP වලින් රෙජිස්ටර් වෙන්න  බැහැ (slt connection තියන අයට ප්‍රශ්නයක් නැහැ).. එක නිසා මම openproxy.co.uk (මෙම proxy අඩවිය load වෙන්න බොහෝ වෙලා ගතවේ) පාවිච්චි කරලා register වෙනවා.. 


මේ වම් අත පැත්තේ තියෙන්නේ sign up form එක


මම කරන්නේ
signup form එකේ ලින්කුව කොපි කරලා..  openproxy.co.uk site එකේ past කරලා..   go කරනවා .. 







දැන් ඉතින්  ඊළඟට එන page එකේ විස්තර දීල save  කරනවා..





 දැන් ඉතින් මේක ටිකක් වෙලා ගියාම.. මෙහෙම පේජ් එකක් එයි .. මේක close කරලා දාන්න





මේක close කරලා ඔයා register වෙන්න ලබාදුන්නු email  එකට log වෙන්න


ඊට පස්සේ එකට host එකෙන් email එකක් හෝ දෙකක් ඇවිල්ල ඇති.. මගේ එකේ .. දෙකක් එනවා..

මෙන්න පලවෙනි මේල් එක .. මේකේ තියෙන්නේ.. ඔයා ඔයාගේ host එකට log වෙන්න ඕනි adress එකයි . ඔයා දීපු email එකයි password එකයි.. මේක කොහේ හරි තැනක save කරලා තියාගන්න..



 ඊට පස්සෙත් එනවා මේල් එකක්..  මේ දෙකම එක පාර එනවා..  දැන් ඔය තියන link එක ක්ලික් කරලා..  confirm කරන්න ...




දැන් මේක ක්ලික් කරාම.. ඔයා මෙන්න මේ වගේ page එකකට එයි ..  මගේ host  එකේනම් default විතරයි තියෙන්නේ.. ඒ කියන්නේ..ඔතනින් තමයි ඕනි කරන පැකේජ් එක තෝරන්නේ... දැන් ඕක ඔහොමම තියෙන්න දීල select යන්න..






ඊට පස්සේ ඔයාට මෙන්න මේ වගේ පිටුවක් පෙනේවි.. 




ගොඩක් අයට විකාර වෙන්නේ මේ උඩ තියන පිටුවේදී..  මේකයි.. ඔය  උඩම මම රතු පාටින් ඉරක් ගහල තියෙන්නේ sub domain කියලා එකක්.. ගොඩක් හොස්ට් සයිට් වල sub domain එකක් දෙනවා.. ඒ කියන්නේ.. ඒ ගොල්ලෝ අපිට දෙන domain වල උප domain..  දැන් මම හදන්නේ...  sudusmlk.tk  කියන main domain එක යටතේ මගේ sudusm  කියන එක දාල.. ඒ කියන්නේ..  ඔයා හදන අඩවියට එන්න ඕනි URL එක තමයි මෙතැනදී.. අපි හදන්නේ.. දැන් මම මේ හදන.. අඩවියට එන්න ඕනි .. sudusm.sudusmlk.tk  කියන domain එකෙන්.. තේරෙනවනේ..

ඊළඟට තියෙන්නේ.. domain කියල එකක්..



මේකෙන් කරන්නේ.. ඔයා sub domain එකක් දාන්නේ නැතුව. ඔයාගෙම කියලා free හරි නැත්තන් සල්ලි දීලා හරි ගත්තු domain එකක් දානවනං මෙතනින් තමයි දාන්නේ.. හැබැයි ඔයා කලින් domain එකකට register වෙලා ඉන්න ඕනි ..

..  හොඳම free domain දෙන අඩවි බලන්න මෙතනින් යන්න.

දැන් ඉතින් sub domain  එකක් හරි ඔයාගෙම domain එකක් හරි දාගත්තනම්.. create කියන button එක ඔබන්න ..

ඊට පස්සේ මෙන් මේ වගේ පිටුවකට ඒවි



මම උඩින්ම රතු පාටින් ඉරක් ගහල තියෙන්නේ.. අන්න එකෙන් කියන්නේ ඔයාගේ me domain එක active වෙන්න පැය 12ක් යනවා කියලා.. ඒ කිවුවට පය 12ක් යන්නේ නැහැ.. උපරිම.. පැය 3ක් යයි .. ඊට පස්සේ ඔයාගේ ඩොමේන් එකෙන් සයිට් එකට යන්න පුළුවනි.. සමහර වෙලාවට හදපු ගමනුත් වැඩ කරනවා..

ඊට පස්සේ මම රතු පාටින් ඉරක් ගහල තියෙන්නේ ඔයාගේ domain එක..

ඔය දකුණු පැත්තේ යටම තියෙන්නේ.. ඔය මේ පිටුවා අපු ගමන්.. ඕක පිරෙනවා.. ඊට පස්සේ කොළ පාට වෙලා.. 100%ක් ඇවිල්ලා view result කියල..එනවා.. දැන් ඉතින් view result ක්ලික් කරන්න..


ඊළඟට එන්න පිටුවේ මෙන්න මේ වගේ එකක් තියනවා.. දැන් ඉතින් .. ඔය දකුණු  අත පැත්තේ තියන switch කියන botton එක ඔබලා.. cpanal (control panal) එකට යන්න...



මේ පහල තියෙනව වගේ පිටුවකට එයි .. මම  සම්පුර්ණ පිටුවම.. capture කරලා තියෙන්නේ ..



මෙන්න මේකට තමයි cpanal එක කියන්නේ...

දැන් පොඩ්ඩක් දකුණු ඇත පැත්ත බලන්න.. එතන ඇති account imformation කියල එකක්. ඔන්න ඔකේ .. මම රතු පාටින් ඉරි ගහල තියන ඒවා ඉස්සරහදි වැදගත් වෙනවා මම ඒවා කියන්නම්කො..




දැන් අපි c panl එකේ තියන.. දේවල්.. පොඩ්ඩක් බලමු ..


මේකේ තියෙන්නේ web host account එක හා සම්බන්ද සැකසුම්..  ..


මේකේ තියෙන්නේ.. අපෙ.. ඩොමේන් එකට අපි හදන email (admin@sudusmlk.tk)  හදාගැනීම සහ.. ඒවා manege කරන්න..




මේක තියෙන්නේ අපේ domainඑක හා සම්බන්ද වෙනස් කම් කරන්න.. ඒ වගේම අලුතෙන් ඩොමේන් එකක් ..එකතු කරනවනං. එක කියන්නේ.. අලුතෙන් තව එකවුන්ට් එකක් හදන්න ඕනි නම් .. ඔය addon domain කියන එකෙන්.. ඔය.. දැන් පාවිච්චි කරනව වගේම option තියන.. එකවුන්ට් එකක් හදන්න පුළුවනි..  එතකොට capanl log උනාම..අපි හදාපු එකවුන්ට් සේරම පෙන්නනවා.. අපිට අවශ්‍ය එකට switch කරන්න තමයි ඉතින් තියෙන්නේ..


මේක තියෙන්නේ.. අපි.. අපේ HTML භාවිතා නොකර.. host එකෙන් සහය අරගෙන අඩවියක් හදනවනං .. එක  customize කරගන්න..  ඒ වගේම .. ඔය auto installer කියන එකෙන්.. අපිට word press joomla..druple, phpbb වගේ ගොඩක් ඒවා auto install  කරගන්න පුළුවනි.. එක  ගොඩක් ලේසියි..


මේක තමයි .. අපි හදන ..අඩවිය ගබඩා වෙන තැන..  ගොඩක් අය මට මල පනිනකන්ම.. file manger තියෙන්නේ කොහෙද කියල ඇහුවනේ.. මේ තියෙන්නේ එක තමයි ඈ..  මේක ඇතුලේ තමයි..අඩවිය ගබඩා වෙන්නේ..




මම හිතන විදියටම.. host එකේ වැදගත්ම.. සහ . වැඩ කරන්න අමාරුම කොටස තමයි මේක.. හැබැයි ඉතින්.. මේක.. සාමාන්‍ය HTML site කරන අයට උවමනා වෙන්නේ නැහැ..  php වගේ දේවල් එක්ක වැඩ කරන අයට තමයි මේක වැදගත්.. මම මේක ගැන වෙනමම පොස්ටුවක් ලියන්නම්..




මේකනං ඉතින් .. වැඩිය කියන්න දෙයක් නෙවෙයි දැක්කම තේරෙනවනේ..  පොඩි පොඩි අමතර දේවල්.. වගේම account එක delete කරන්න තියෙන්නෙත් මෙතනින්...



හරි  සාමාන්‍යයෙන්  linux hosting එකක් මේ option ටික තමයි  තියෙන්නේ..  දැන්  ඉතින්.. අපි.. හොස්ට් එකක රෙජිස්ටර් වෙන විදිය සහ.. එකේ තියන..  option ටික අඳුනගත්තනේ..



දැන් .. අපි බලමු..  filezilla මෘදුකාංගයත් එක්ක වැඩ කරන විදිය..  

මුලින්ම මම කියල දෙන්නම්..  අපේ.. සයිට් එක ගබඩාවෙන..  file manger එක්ක. filezilla පාවිච්චි කරන විදිය.. ගොඩක් ලේසියි..

 මුලින්ම..  filezilla  download කරගෙන ඉන්නකෝ


click here to goto filezilla download page 


දැන් ඉතින්  ඉන්ස්ටෝල් කරන ඉන්නකෝ.. ඉන්ස්ටෝල් කරගෙන ඉවර උනාම.. filezilla , open කරන්න... 

දැන්  මෙන්න මේ වගේ window එකක් එනවා.. 




දැන් .. ඔය host කියන තැනට  අර මම කලින් කිවුවේ ..දකුණු අත පැත්තේ තියෙන්නේ account imformation කියලා.. අන්න එකේ තියනවා..   server name කියලා.. අන්න එක .. දෙන්න.

. ඊට පස්සේ  user name කියන එකට  account imformation  කියන එකේ තියන user name එක දාන්න..

 ඊට පස්සේ  ඔයා account එක හදද්දී දුන්න password එක දීලා ..

 quick connect කියන  button එක ක්ලික් කරන්න..  




ඊට පස්සේ ඉතින් ඔය උඩින් තියනවා වගේ එකක් එයි..    සමහර වෙලාවට ඔය දකුණු පැත්තේ යට තියන box එකේ වගේ පෙන්නන්නේ නැත්තන්.. ඔය  ඊට උඩින් තියන් box එකේ නිකන්ම  "/" සලකුණක් තියන ෆෝල්ඩර් එක එක පාරක්  ක්ලික් කරාම  public html ෆෝල්ඩර් එක එනව.. ඊට පස්සේ.. අපි  public html ඇතුලට යන්න ඕනි.. එතන තියනවා.. ඔය මම රතුපාටින් ඉරි ගහල තියනවා වගේ ෆයිල් දෙකක් .. අන්න ඒ දෙක ඩිලීට් කරලා දාන්න .. 


දැන් ඔන්න ඕකට තමයි අපි හදන සයිට් එක දාන්නේ දැන් හිතන්නකෝ..අපිට.. phishing site එකක් හදන්න ඕනි කියල..  අපි ඉතින් host එකට log වේවි file manger open කර කර ඉන්න ඕනි නැහැ..

අපිට ඕනි කරන pishing file ටික ගත්ත..  එක drag කරනවා.. ඔය  යට තියන box එකට,, ඊට පස්සේ.. අපේ ඩොමේන් එකට ගියාම ඉතින්.. අපේ අඩවිය පෙනේවි.. 

මේ පහල බලන්නකෝ.. .




එහෙනං ඉතින් තවත් වටිනා පොස්ටුවකින්.. හම්බු වෙමු.. මේක ලියන්න ගොඩක් මහන්සි උනා. කොමෙන්ටුවක් නැති උනොත් ආයේ ලියන්න හිතෙන එකක් නැහැ..
web host එකක් එක්ක වැඩ කරන්න ආකාරය සහ filezilla භාවිතය Reviewed by සුදු මහත්තයා on 4:08 PM Rating: 5
Powered By Blogger,

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.