Top Ad unit 728 × 90

recent post

recent

$$ blog එක web එක පාවිච්චි කරලා සල්ලි හොයන තවත් ෂුවර් විදියක් $$


මම දැන් මගේ යාළුවන්ට emoney කියන කොටස යටතේ fake නොවන සිරාවටම සල්ලි එලියට එවන..   emoney ගැන කියල දීල තියනවා.. ඔන්න මම අද දෙන්න හදන්නෙත් ඒ වගේ ..දෙයක්.. හැබැයි .මේකන් සල්ලි හොයන්නන්නම් .. ඔබට web එකක් හරි blog එකක් හරි තියෙන්න ඕනි .. මේක සිරාම සයිට් එකක් .. ලෝකෙම පිළිගත්තු ..සයිට් එකක්.. මම හිතන්නේ  ගොඩක්  සයිට් කරන අය මේක දන්නවා
සහ භාවිතා කරනවා.. . ඔන්න එහෙනං.. ඔය යට තියෙනේ බැනර් එක ක්ලික් කරලා.. ඒ සයිට් එකට ගිහින් රෙජිස්ටර් වෙන්නකෝ..


$$ blog එක web එක පාවිච්චි කරලා සල්ලි හොයන තවත් ෂුවර් විදියක් $$ Reviewed by සුදු මහත්තයා on 10:17 PM Rating: 5

No comments:

මගේ ලිපියට ඔබේ අදහස ගොඩක් වටිනවා...... :D

Powered By Blogger,

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.