Top Ad unit 728 × 90

recent post

recent

face book notification මල ඇනයක් නේද email account එක FB notification වලින් පිරෙනවා නේද .? මෙන්න විසඳුම


මම මේක ලියන්න හිතුවේ .. මේක අපි හැමෝටම වැදගත් වෙන දෙයක් නිසා.. ඔබ මම ..අපි හැමෝම පාහේ බුකිය පාවිච්චි කරන අයනේ .. ඉතින් facebook එකවුන්ට් එකක් සාමාන්‍යයෙන් බොහෝ දෙනා හදන්නේ email account එකක් භාවිතයෙන් .. ඉතින් ඉ මේල් එකවුන්ට් එකක්  හදල  ෆේස්බුක් එකවුන්ට් එකක් හදාගත්තා කියමුකෝ .. ආයේ... ඒ email එකවුන්ට් එක පාවිච්චි කරනවා බොරු ඉතින් .. නිකන් spam email වගේ ..
නොටිෆිකේෂන් එනවා එපා වෙනකන් .. තමන්ගේ වෙන වැඩකට ගන්නත් බැහැ ඒ ඉ මේල් එක .. ඕකට ඉතින් .. මොනවා කරත් හරියන්නේ නැහැනේ..දවස ගානේ ඩිලීට් කරන්නත් බැහැ ... ඔකට අපි මෙහෙම කරමු.. මේක මම නං කලේ  GMAIL එකවුන්ට් එකක ..අනික්  mail එකවුන්ට් වලත් පුළුවනි මම හිතන්නේ ... 


මුලින්ම ඔයාගේ gmail එකවුන්ට් එකට ලොග් වෙන්න ..
ඊට පස්සේ email .setting යන්න 
නිල් පාටින් ඉරක් ගහල තියන එක ක්ලික් කරලා setting ඔබන්න


 ඊට පස්සේ මෙන්න මේ වගේ එකක් එයි ..ඕකෙන් filter කියන tab එක තෝරන්න 


ඕක ක්ලික් කරාම පහත සඳහන් වගේ වින්ඩෝ එකක් එයි .. එකෙන් crate a new filter කියන එක තෝරන්න 

 දැන් ඕක ක්ලික් කරාම මේ වගේ එකක් එයි 


ඔකේ from කියන තැනට  

notification@facebookmail.com  කියලා දාන්න      

ඊට පස්සේ  

CREAT FILTER WITH THIS SEARCH  

කියන එක ක්ලික් කරන්න 

ඊට පස්සේ මේ වගේ වින්ඩෝ එකක් එයි /...
ඕකෙන්  

Skip the Inbox (Archive it) 

කියන එකට හරිය දාන්න . ඊට පස්සේ ..   ඔය 

CREAT FILTER කියන එකට එහා පැත්තෙන් එන 

 Also apply filter to _ matching conversations 

කියන එකට හරිය දාන්න ඊට පස්සේ 

මම නිල් පාටින් ඊතලයක් ගහල දක්වල තියන එක click කරලා  පහත රුපයේ වගේ  ලේබල් එකක් තෝරන්න .. මම තෝරාගත්තේ

 WORK කියන labale එක .. 

ඕනිනං වෙනම ලේබල් එකක හදාගෙන  දාන්න පුළුවනි 


ඊට පස්සේ මෙන්න මේ වගේ තියේවි .. 




දැක්කනේ .... දැන් ඉතින්  creat filter කියන එක ක්ලික් කරන්න ඊට පස්සේ ටිකක් වෙලා ඉන්න loading.... කියලා වැටිලා ටික වෙලා තිබිලා filter එක පෙන්නාවි .. දැන් ඉතින් වැඩේ හරි .. inbox එකේ facebook notification එකක්වත් නැහැ .

.. එහෙනං තවත් පොස්ටුවකින් හම්බු වෙමු ..


face book notification මල ඇනයක් නේද email account එක FB notification වලින් පිරෙනවා නේද .? මෙන්න විසඳුම Reviewed by සුදු මහත්තයා on 8:01 AM Rating: 5

No comments:

මගේ ලිපියට ඔබේ අදහස ගොඩක් වටිනවා...... :D

Powered By Blogger,

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.