Top Ad unit 728 × 90

recent post

recent

වටිනා හැක් කිරීමක් (e-bay haking)



blog උදවියට අද හවස මම ග්රෑන්ඩ් පාර්ටියක් දෙනවා .. මතකද මම ඉස්ස්සරම එක පාරක් පොස්ට් එකක් දැම්මා ශතකයක් වාර්තා කළා කියලා කියල එදා මට පොස්ට් 100ක් දාන්න වාසනාව ලැබෙන්න කියල පතපු එදා මට විශ් කරපු සහ අද මාත් එක්ක ඉන්න සියලුම දෙනාට ස්තුතියි මේක තමයි මගේ 100 වෙනි පොස්ට් එක.. 


ඔන්න පුතේ  හද මාමා කිවුවලු.... මේකත් එක්තරා ආකාරයක ටිකක් වටිනා කියන හැක් කිරීමක් .. මම හැමදාම කියන්න වගේ මෙව කියල දෙන්නේ අහිංසකයන්ව අමාරුවේ දාන්න හරි නැත්තන් වැඩ පෙන්නන්න වැඩර් කෙනක් වෙන්න දෙයක් එහෙම නෙවෙයි . ඉගෙන ගන්න මේවගේ ඒවා තියනවා කියල බේරිලා ඉන්න පුරුදු වෙන්න .. මේකනේ පිෂින් කියන්නේ තනිකරම ගොනාට් ඇන්දවීමක්. ඉතින් මේ වගේ ඒවාට හු වෙන්න එහෙම එපා .. අද ඔන්න මම කියන්නේ ඊ බේ එකවුන්ට් එකක් හැක් කරන විදිය  මේකත් පිෂින් වලින් තමයි .. දැනට මම කියල දිපුවයින්  බයානකම එක තමයි key logger hacking කියන එක .. හැබැයි ඉතින් මතක තියාගන්න යම් විදියකින් නීතිමය ක්‍රියාමාර්ගයක් ගත්තොත් මේ ඕනි එකක් පහසුවෙන්ම අල්ලගන්න පුළුවනි... හරි එහෙනං අපි අද වැඩේට බහිමු ..


මුලින්ම මේ ෆයිල් එක බාගෙන ඉන්නකෝ 


DOWNLOAD


දැන් මේක extract කරාම ෆයිල් තුනක් පෙන්න තියෙනවා 



ebay.html
*ebaylogin.php
*log.txt

 කියලා . මේ ෆයිල් තුන ඔබ බාවිතා කරන හොස්ටින් එකේ .. ෆයිල් මැනේජර් එකට අප්ලෝඩ් කරන්න .. ඔබ හොස්ටින් එකක් පාවිච්චි කරනකොට  www.000webhost.com  පාවිච්චි කරන්න මේක ගොඩක් හොඳ  free හොස්ටින් එකක් .. ඊට පස්සේ ඉතින් .. කලින් එවයිදී වගේම මේකත් ලින්ක් එක අදාළ කෙනාට දෙන්න..

pishin එකට අහු උනාට පස්සේ *log.txt කියන ෆයිල් එක බලන්න එකේ UN ,,PW තියනවා 

වටිනා හැක් කිරීමක් (e-bay haking) Reviewed by සුදු මහත්තයා on 3:48 AM Rating: 5

3 comments:

මගේ ලිපියට ඔබේ අදහස ගොඩක් වටිනවා...... :D

Powered By Blogger,

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.