Top Ad unit 728 × 90

recent post

recent

කොම්පිතරේ කෙල්ලෙක්ද කොල්ලෙක්ද කියල බලමු


දැන් බලන්න යාලුවනේ.. අපි දැන් පාරේදී පොඩි එකෙක් දැක්කත් අහන්නේ පොඩි ළමය කෙල්ලෙක්ද කොල්ලෙක්ද කියලා.. ලස්සනයි කිවුවොත් අහන්නේ කෙල්ලෙක්ද කොල්ලෙක්ද කියල.. මොන මොනවා කිවුවත් කෙල්ලෙක්ද කොල්ලෙක්ද කියල අහනවනේ.. ඉතින් එහෙවු එකේ.. අපේ කොම්පිතරෙත් කෙලිද කොලුද ඇ කියලා බලාගන්න එක හොදයි නේද හික්ස්..  
  1. මෙන්න මේකයි කරන්න ඕනි  මුලින්ම NOTEPAD එක ඕපන් කරගන්න 
  2. ඊට පස්සේ CreateObject("SAPI.SpVoice").Speak"I love you"  කියලා ටයිප් කරන්න 
  3. ඊට පස්සේ file save ගිහිල්ල save කරනකොට  gender.vbs කියලා නම දෙන්න 
  4. දැන් ඉතින් ඒ සෙවූ උණු ෆයිල් එක රන් කරන්න



 ..එතකොට කොම්පිතරේ මොනවා හරි කියයි කියන්නේ කෙල්ලෙක්ගෙ කටහදින්ද කොල්ලෙක්ගේ කටහදින්ද කියලා බලන්නකෝ.. හික්ස්..... ඔන්න මගේ නං ඉන්නේ කෙලි පැටික්කි කොම්පිතරයක්. ..ලග ඉන්නත් බයයි අප්පා..  එක හින්දද කොහෙද මේක ON කරපු වෙලේ ඉදන් කැ ගහන්නේ හික්ස්.... 

මදුරංග අයියේ .. කමෙන්ට්ස් වලට තැන්ක්ස් .. අයිය විතරයි දැනට නොකඩවා මග හැම පොස්ට් එකකටම කොමෙන්ට් කරලා තියෙන්නේ .. සතුටුයි අනික් ය කොමෙන්ට් නොකලට කමක් නැහැ .. ඇවිත් යන්න අමතක කරන්න එපා හරිද... මගේ  ඩේටා ප්‍රශ්නේ නිසා තමයි කමෙන්ට්ස් වලට රිප්ලයි කරන්න වෙන්නේ නැත්තේ ..ඔයාලගේ බ්ලොග් වලට එන්න වෙන්නේ නැත්තෙත් එකයි . ඉතින් එහෙනං තවත් මොකක් මොකක් හරි එකකින් හමුවෙමු .. ජය වේවා..

කොම්පිතරේ කෙල්ලෙක්ද කොල්ලෙක්ද කියල බලමු Reviewed by සුදු මහත්තයා on 3:24 AM Rating: 5

9 comments:

  1. මේකේ කොටසක් අඩුයි වගේනේ...

    ReplyDelete
  2. apo kellek.kollek wunanam mokada.

    ReplyDelete
  3. මට පේන්නේ ගැහැණු කටහඬක් විතරද මන්ද මේකේ තියෙන්නේ.මගෙත් ගැහැණු ළමයෙක් කතා කලේ :)

    ReplyDelete
  4. මේ හැමෝට ම ඉන්නේ කෙල්ලෙක් වගේ නේ!! මගේ එකෙත් එහෙමයි නේ!!

    ReplyDelete
  5. මගෙ එකෙත් කාන්තා කටහඩක් තියෙන්නෙ... කෙල්ලෙක්ගෙ නෙමෙයි හතලිහ පැනපු වොයිස් එකක්... මේ ගැන දැන ගත්තෙ අද... මම වචන වෙනස් කරලා වෙන ඒවා ඇඩ් කරලත් ටැස් කොලා.. ලෙසටම වැඩ...

    ReplyDelete
  6. කෙල්ලෝ විතරද මන්දා ඉන්නේ...

    ReplyDelete
  7. මගේ නම් කොල්ලෙක් ගේ හඩක්

    ReplyDelete

මගේ ලිපියට ඔබේ අදහස ගොඩක් වටිනවා...... :D

Powered By Blogger,

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.