Top Ad unit 728 × 90

recent post

recent

gmail එකවුන්ට් එකක් hack කරමුද




අලේ මට මතකයි .. මම කලින්.. face book account එකක් pishing වලින් හැක් කරන හැටි කියල දුන්නා අද මම ඔයාලට කියල දෙන්න යන්නේ  gmail account එකක් හැක් කරන විදිය (pishing)  ....

හරි එහෙනං මුලින්ම මෙන්න ෆ්‍රී හොස්ටින් දෙන සයිට් එකක රෙජිස්ටර් වෙලා ඉන්න ... ෆ්‍රී දෙන එකක් කිවුවේ මොකද දන්නවද මොකක හරි ප්‍රශ්නයක් උනොත් සල්ලි දීල ගත්තු එකක් නම් ඔබට ප්‍රශ්නයක් ඇති වෙන්න පුළුවනි .. මොකක ද ඇතිවෙන ප්‍රශ්නේ කියලා කියන්න ඕනි නැහැනේ .....   එහෙනං මුලින් පහත සදහන් ෆ්‍රී හොස්ටින් දෙන සයිට් එක්ක හෝ ඔබ දන්නා සයිට් එකක රෙජිස්ටර් වෙන්න 


www.yourfreehosting.net
www.esmartstart.com 
www.110mb.com 
www.drivehq.com
www.t35.com


හරි දැන් ඉතින් පොඩි දෙයි කරන්න ඕනි.. මම පහල ෆයිල් එකක් දෙනවා එක බාගෙන ඉන්න media fire download වෙන්නේ නැති අයට මම 4shared upload කරලා දෙනවා ඈ .... 4shared  ඩවුන්ලෝඩ් වෙන්න රෙජිස්ටර් වෙලා නැත්තන්  මෙන්න මේ   proxy  යෙන් මම දීල තියන mediafire link එකට ගිහින් බාගන්න ඇ..... 
4shared
mediafire

මෙන්න මේ දෙන ෆයිල් දෙක ඩවුන්ලෝඩ් කරන ඉන්න ඊට පස්සේ මේක extrack කරලා මේකේ ඇතුලේ තියන ෆයිල් තුන ඔබේ හොස්ටින් එකේ file manager  එකට අප්ලෝඩ් කරන්න..... 



දැන් ඉතින් කාට හරි ලින්ක් එක දීල බලන්නකෝ... ;)  ..

Email
PW
 එහෙම ඔය log.txt කියන එකේ තියනවා...



දැක්කනේ..... මේක යාලුවොන්ව අමාරුවේ දාන්න පාවිච්චි කරන්න එපා... ඉගෙන ගන්න.. කියල දෙන්න..මේ වගේ ඒවා තියනවා පර්ස්සම් වෙලා ඉන්න කියලා.. මම මේක ප්‍රසිද්ද කරන එකෙන් මම බලාපොරොත්තුවෙන්නේ කෙනක් මේකට අහු වෙන එකෙන් වලක්වන්න.... ඔන්න මම හදපු එක පහල දානවා.. ඕනි නං එකෙන් ලොග් වෙන්න කිසිම අවුලක් නැහැ  :P 

gmail එකවුන්ට් එකක් hack කරමුද Reviewed by සුදු මහත්තයා on 6:59 AM Rating: 5

15 comments:

  1. නියමයි !
    ඔහොම යද්දි සයිට් හැකිනුත් කියලා දෙනවද ?

    ReplyDelete
  2. මෙව්වා දැනගන්න මමත් ආසයි...

    ReplyDelete
  3. @මධුරංග බලමු බලමු

    @අනු එළනේ

    ReplyDelete
  4. එල එල ආ.
    මේවා ඕන ලොග් වෙන සයිට් එහෙකට කරන්න පුළුවන් බං.කරන්න ඕන ඒ සයිට් එකට ගිහින් රයිට් ක්ලික් කරලා පේජ් සෝස් එක අරගෙන අර html ෆයිල් එක හදාගන්න විතරයි.

    මේක ක්‍රෝම් එකෙන් ක්ලික් කරාම උඹේ සයිට් එකේ සෝස්.
    view-source:http://sudusm.blogspot.com/2012/08/how-to-hack-gmail-account.html

    ReplyDelete
  5. අනිවා .. එහෙම තමයි අයියේ මේක කරන්නේ .. එල ආ

    ReplyDelete
  6. නියමා,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,යි,,ප්‍රතිපල අපිට ඒවිද කියල තමා බය.අම්මෝ මල්ලෝ...:)

    ReplyDelete
  7. එක තමයි අක්කියෝ.. පරිස්සම් වෙන්න ඕනි....

    ReplyDelete
  8. දැන් මොන ලින්කුවද දෙන්න ඕනා ?...

    ReplyDelete
  9. macho.denne kiuwe mona link ekada.eka terene ne ban.kiyahanko.pls

    ReplyDelete
  10. khmada upload karanne ??? khomada link eka ganne ??? plzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

    ReplyDelete
  11. machan link eka qwe mokadda???
    eka theren nene ban hariyata.....

    ReplyDelete
  12. wadee kiyanne oowata ahuwena eladennu dan lankaawe na ! :d

    ReplyDelete

මගේ ලිපියට ඔබේ අදහස ගොඩක් වටිනවා...... :D

Powered By Blogger,

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.