Top Ad unit 728 × 90

recent post

recent

GMAIL හැක් කරන්න new interface පිශින් සයිට් එකක හදමු | 000web host පාවිච්චි කරන විදිය දැන ගනිමු



ඔන්න ටික දවසක සද්ද නැතුව ඉදලා ආයෙමත්..  පිශින්  එකක් ගැන කියල දෙන්න හැදුවේ ... මම ඔයාලට කලින් GMAIL PISHING ගැන  කියල දුන්නා  නේද ඒකෙදි මම කියල දුන්නෙ පරන ඉන්ටර්ෆෙස් එක .. දැන් අද මම  දෙන්න යන්නේ අලුත් ඉන්ටර්ෆෙස් එකේ  gmail පිශින් සයිට් එකක් හදන විදිය ..


ඔයාලට වැඩි දෙයක් නැහැ .. මම සේරම හදලා තියෙන්නෙ. ඔයාලට තියෙන්නේ.. මේක අප්ලොඩ් කරලා අදාල කෙනාට දෙන එක විතරයි ... මෙන්න මෙහෙමයි වෙන්නේ .

මුලින් ෆ්‍රී හොස්ටින් දෙන   සයිට් එකකට ගිහින්  ඒවයෙ එකක රෙජිස්ටර් වෙලා ඉන්න මම රෙකමන්ඩ් කරන්නෙ www.000webhost.com  තමයි ඕකෙ රෙජිස්ටර්  වෙන්න  ඕකෙ රෙජිස්ටර් වෙනකොට ගොඩක් අර වරද්ද ගන්න තැනක් තියනවා .. මෙ පහල 4ටො එක බලන්න  ඔකෙ රතු පාටින් ඉර ගහලා තියන තැනට ඔයාලා කැමති ඩොමෙන් එක දාන්න යනවා.. එහෙම බෑ එහෙම දාන්න නන් ඔයා කලින් ඩොමේන් එකක් අරන් ඉන්න ඕනි හරිද..  එහෙම අරගෙන නැති නිසා ඔය කලු පාටින් ඉරක් ගහල තියන තැනට කැම්ති එකක් දාන්න ..


ඔක එකක් ආයෙ මේකට ලොග් උනාට පස්සෙ ගොඩක් අයට කොන්ට්‍රොල් පැනල් එක හොයාගන්න බෑ .. ඒ වෙලාවට මේහෙම කරන්න ඔය මම දාල තිය රූපෙ වගේ උඩ තියන එකෙ ඔයා රෙජිස්ටර් උනු ඩොමෙන් එක ඇති.. ඔය මගේ තියෙන්නෙ මම දාපු අනික් ඩොමේන් ..ඒවා ගනන් ගන්න එපා.. ඔය වගේ  select කරලා GO දෙන්න ඊට පස්සෙ  එනවා  කන්ට්‍රෝල් පැනල් එකට .. දැන් මම ඔය ෆයිල් ම්ඇනෙජර් එකට අප්ලොඩ් කරනවා කියල කියන්නෙ මෙන්න මේකට ....control panal එකට  ගියාම පහලට වෙන්න මේ වගේ එකක් තියනවා ඔන්න ඕකේ file manager කියන එක ක්ලික් කරන්න


ඊට පස්සෙ ඕක ඔපන් කරාම මෙන්න මේ වගේ එකක් එයි .. මේක ආපුවමා ආයෙ පේජ් එක refresh කරන්න
F5  බටන් එක ඔබන්නකො එතකොට හරි



ඔය උඩ තියෙන එක අයින් උනාම මෙන්න මේ වගේ එකක් එයි





ඔකෙ ඔය  මම කහපාට කරල තියෙන්නෙ public.html කියලා ඔන්න ඕක ක්ලික් කරන්න ඔතන මුකුත් කරන්න එපා ඈ ... ඊට පස්සෙ මේ වගේ එකකට එයි ..




ඔන්න ඔය වගේ එන එකක්ම නැහැ ඔතන තව ෆයිල් දෙකක් එයි ඒ ෆයිල් දෙක මාර්ක් කරලා ඔය දකුනු පැත්තෙ මම රතු පාට ඉරක් ගහල තියෙන්නේ අන්න ඒක ක්ලික් කරල ඩිලිට් කරන්න එහෙම ඩිලිට් කරන බටන් එක එබුවම මතු වෙන වින්ඩො එකේ  හරි ලකුන ඔබන්න ඊට පස්සෙ .. ඩිලිට් උනාම .. ආපස්ස්ට තියන ඊතලේ ක්ලික් කරල එන්න ඊට පස්සෙ මේ වගේ එකක් තියෙයි .. දැන් ඉතින් මම ඔය කහ පාටින් හයිලයිට් කරල තියෙන්නේ ඔන්න ඕක ක්ලික් කරන්න






දැන් ඉතින් ඔකෙ වම් අත පැත්තෙ තියන එකෙන්  තනි තනි ෆයිල් විදියට අප්ලෝඩ් කරන්න පුලුනි.. නැත්තන් සේරම ෆයිල්ස් ටික zip ෆයිල් එකකට දාලා ඔය වම් පැත්තේ තියන එකට අප්ලෝඩ් කරන්න .. ඔන්න මම වම් පැත්තෙ තියන එකට දාලා අප්ලෝඩ් කරනවා ඈ

ඔතනදිත් choose file කියන තැනින් ෆයිල් එක තෝරලා  කොල පාට හරිය ක්ලික් කරනවා ...

ඊට පස්සෙ  එන එකෙත් එහෙමයි ..


දැන් ඉතින් ඔක ක්ලික් කරාම් අප්ලොඩ් වෙනවා එරර් එකක් තියනවනන් ඒක පෙන්නනවා ..


ඊට පස්සෙ එන එකෙ  ඔය මම කහ පාටින් රවුම් කරල තියෙන්නේ අන්න ඒක තමයි ඔයාගෙ ඩොමේන් එක .. ඔන්න ඕක ඔතනින් කොපි කරල  අරගන්නකො.. ඔක දැන් කාට හ්අරි දීල බලන්න ඈ .. එයා ලොග් උනාම .. අර මම කිවුවා  file manager එක ඇතුලෙ තියන log txt කියන ෆයිල් එක විවු කරල බලන්න .. එතන.. තියනවා  පිශින් එකට අහු උනු කෙනාගෙ විස්තරේ ..




හම්මේ .. දැන් නන් හතියි ඈ .. අද මම මේක ක්ඉයල දුන්නෙ ගොඩක් අයට 000web host වගේ  වෙබ් හොස්ටින් පාවිච්චිය දන්නෙ නැත් නිසා.. හැම හොස්ටින් එකක්ම මේ වගේ තමයි ඉන්ටර්ෆෙස් එක වෙනස් උනාට එකම දේ තියෙන්නේ .. මෙන්න අද   G mail  පිශින් කරන ... ෆයිල්ස් ටික බාගන්න ඈ ..

තව දෙයක් මගෙ සයිට් එකට ඔයාලා කැම්තියි නන්.. මෙතනින්  ගිහින් ඇලෙක්සා එකේ රී ව්වු එකක් ලියලා එන්න ඒක මට ලොකු ගැම්මක් ...

  අනික් කාරනය තමයි.. මම කොමෙන්ට් බොක්ස් එක වෙනස් කලේ .. මට මේ දවස් වල එක එක තර්ජන  කරන සෙට් එකක් ඉන්නවා අන්න ඒ අය කවුද කියල අදුනගන්නත් එක්කලා.. මගෙ බ්ලොග් සහොදර සහෝදරියො තරහ වෙන්න එපා බ්ලොගර් කොමෙන්ට් බොක්ස් එක නැති උනාට.. මම දනන්වා කොමෙන්ට් නැතත් ඔය අය ගොඩ වෙලා යන වග.. එහෙනන්  ජයෙන් ජය ..

 click here to download
GMAIL හැක් කරන්න new interface පිශින් සයිට් එකක හදමු | 000web host පාවිච්චි කරන විදිය දැන ගනිමු Reviewed by සුදු මහත්තයා on 11:15 AM Rating: 5

3 comments:

  1. aiye midiafire eken download karaganna dannako link ekak. meken download wenne nha......

    ReplyDelete
  2. txt file ake save wela thiyenne (=======) mehemane,hoyanna bene..

    ReplyDelete
  3. details kiwwata txt file ake thiyenne ===== lukunu witharane,kohomada hoyaganneeee,,,,,

    ReplyDelete

මගේ ලිපියට ඔබේ අදහස ගොඩක් වටිනවා...... :D

Powered By Blogger,

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.